Bezpośredni Importer Artykułów Dekoracyjnych Oraz Suszu Egzotycznego

Katalog produktów

Pytania i odpowiedzi

Produkty i Ceny

1. Czy firma Jen-Import sprzedaje tylko towar w całych  kartonach?

Nie, bardzo mało produktów jest sprzedawane całymi  kartonami. Pierwsze okienko pokazuje  ilości jednostkowe za zakup pojedynczy . Może to  być 1 sztuka,1kg,1wiązka ,1opak,tuzin ,itd. .

Drugie  okienko pokazuje cenę za jednostkę przy zakupie całego kartonu.

Cena jednostkowa będzie niższa  przy zakupie pełnego  kartonu ,czyli  przy zastosowaniu opcji w drugim okienku.

 

2. Czy firma Jen-Import sprzedaje swoje produkty na kg czy na sztuki?

Nasze produkty sprzedajemy na sztuki, kg, tuziny, komplety ,wiązki, opakowania np. 500gram,itd. Zdjęcie i dane produktu pod zdjęciem przedstawiają sposób sprzedaży jednostki.

Większość pozycji ma krótki opis. By zobaczyć powiększenie produktu, należy kliknąć na miniaturkę zdjęcia lub podpis pod zdjęciem powiększ zdjęcie 

 

3. Czy  są  ceny dla hurtowych  klientów?

Dajemy do 28 % rabatu hurtowego na wszystkie zamówienia powyżej 2000 PLN netto -cena w pierwszym okienku.

Kiedy kupujesz pełne kartony (drugie okienko pod nazwą produktu) , wtedy ceny są cenami hurtowymi. 

 

4. Od jakiej kwoty otrzymuję rabaty  ?

 

Cena w drugim okienku jest z rabatem 28 %  .

5. Czy firma Jen-Import ma swoje zapasy magazynowe ?

Tak, wszystkie produkty są sprzedawane  z naszych  własnych zapasów. Codziennie aktualizujemy naszą bazę danych każdego produktu. Możesz wybrać produkt podobny, czekać na nowy inwentarz albo otrzymać zwrot za mylnie wysłany produkt

 Za zwrot mylnie wysłanego produktu koszty transportu ponosi firma Jen-Import.

 

 

6. Jaki są koszty transportu za wysłany towar ?

Informacje o kosztach transportu podane są w dziale Koszty transportu

Ceny naszych produktów nie są cenami wraz z kosztem transportu.

 

7. W jakim terminie będzie zrealizowane zamówienie  ?

 Zamówienie będzie dostarczone po otrzymaniu przelewu na konto firmowe w ciągu 2-3 dni na terenie Polski kurierem DHL lub POCZTA POLSKA. Zamówienie ,może być wysłane za pobraniem za zamówiony towar po wcześniejszym uzgodnieniu z klientem. Faktura dostarczana jest wraz z zamówionym towarem.

 

8. Czy mogę zwrócić produkty?

Gdy jakość produktów nie spełnia oczekiwań, prosimy o kontakt z firmą . W konsultacji z nami, można zwrócić produkty do 14 dni od dostarczenia towaru  albo wysyłamy produkt na zamianę.

W tym przypadku za transport kurierem w obie strony płaci firma Jen-Import.

 

9. Czy mogę odebrać  moje zamówienie w firmie Jen-Import ?

Tak, można  odebrać towar w naszej firmie w Mieroszowie po wcześniejszym umówieniu się i informacji od nas ,że towar jest gotowy do odbioru. Firma jest czynna od 8:00 do 16:00.

Przy osobistym odbiorze towaru akceptujemy tylko gotówkę.

 

 

10. Jak mogę zapłacić za towar ?

 Za towar zamówiony należy zapłacić przelewem na konto bankowe przed wysłaniem towaru lub wpłacić zaliczkę a resztę  można zapłacić kurierowi przy odbiorze towaru.

Przy odbiorze towaru w firmie za towar płatne jest gotówką.

Po dłuższej współpracy firma Jen-Import wystawia faktury z terminem płatności do 7 dni,14 dni,21 dni lub 30 dni . Nowe zamówienia będą realizowane po rozliczeniu się za ostatnią fakturę .

 

12. Dlaczego ceny na stronie www są netto bez VAT ?

Większość naszych klientów to klienci hurtowi w Polsce jak i klienci hurtowi z zagranicy.

Przy exporcie wygodniej jest podanie ceny netto ponieważ VAT jest 0%

 

13. Kiedy mogę nabyć  towar bez płacenia VAT ?

Klienci z krajów na zewnątrz UE nie muszą zapłacić podatku VAT  , jak również  zarejestrowani klienci w granicach UE (na zewnątrz Polski ). Każdy klient UE przed wystawieniem faktury musi podać nam numer NIP , który jest przez nas sprawdzany na stronie internetowej

http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/vieshome.do?selectedLanguage=EN

Jeżeli system nie potwierdzi numeru NIP to do faktury doliczany jest VAT.

Dla wszystkich klientów w Polsce  doliczamy podatek VAT.

 

 

Ogólne pytania

 

14. Czy stosujecie zasadę minimalnego zamówienia na stronie internetowej ?

Nie, klient może kupić dowolną ilość produktów na stronie internetowej.

 

15. Jak zamówić towar w firmie Jen-Import przez stronę internetową ?

Zakup towaru przez stronę internetową jest bardzo łatwy:

- Zarejstruj  się

- Wypełnij kosz na zakupy twoimi produktami (możesz zacząć zamawiać przed rejestrowaniem)

- Pójdź za procedurą  krok po kroku i testu sprawdzającego.

Test sprawdzający  procedurę to 3 kroki : zakup towar ,wybierz opcję zapłaty i potwierdź zamówienie.

 

16. Czy firma Jen-Import ma salon wystawowy i sklep  ?

W siedzibie firmie oferujemy tylko sprzedaż hurtową powyżej 2000,00 PLN i w ilościach kartonowych .

Firma posiada małe pomieszczenie z wzorami i jest możliwość wyboru towaru w magazynie.   Nie mamy sklepu w siedzibie.

 

17. Czy sprzedajemy towar hurtowo ?

Tak, z naszym programem rabatowym  i niskimi  cenami za towar w całych kartonach sprzedajemy towar hurtowo. Z naszym systemem rabatowym i niskimi cenami za całe kartony proponujemy hurtowniom konkurencyjne ceny.

 

18. Czy mogę kupić w firmie Jen- Import   jako klient indywidualny?

Tak, Jen-Import sprzedaje  klientom indywidualnym. Natomiast hurtowi  klienci i sklepy  mają możliwość kupna towaru w niższych cenach z zastosowaniem systemu rabatowego.

 

19. Co robisz z moimi danymi firmy i danymi osobowymi ?

Twoje dane są tajemnicą handlową i nie będą rozpowszechniane innym podmiotom gospodarczym i trzeciej stronie   Użyjemy twoich adresów poczty elektronicznej dla naszych poczt  . Też i w tym przypadku, twoje dane poczty elektronicznej nie będą rozpowszechniane dla trzeci strony.

 

20. Czy firma Jen-Import importuje sama swoje produkty?

Tak, Jen-Import jest bezpośrednim importerem swoich  produktów.